Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Sinusitis Mudah Itu Kerja

Pemulihan Sinusitis Mudah Itu Kerja

Sinusitis telah menjadi satu keadaan cepat merebak di negara ini (Amerika Syarikat). Semua kajian menunjukkan bahawa jumlah penghidap penyakit ini berbeza-beza antara 35,000,000 kepada 42,000,000. Itulah banyak kesakitan di sana!

Dan di sini adalah bahagian yang menakutkan, jumlah itu mungkin lebih daripada jumlah itu. Mengapa? Oleh kerana beribu-ribu dan beribu-ribu orang tahu bahawa mereka mempunyai resdung dan tidak pergi ke doktor mereka setiap kali mereka mendapat sinusitis. Yang cepat boleh menambah sehingga berjuta-juta lagi kes-kes yang tidak dilaporkan sinusitis, ramai daripada mereka kes sinusitis kronik.

Oleh kerana terdapat sejumlah besar orang yang mengalami keadaan ini, adakah apa-apa yang boleh dilakukan di rumah untuk mengurangkan dan melegakan kesakitan dan juga panjang masa yang anda adalah di bawah serangan?

Ya, ada beberapa perkara yang banyak boleh meningkatkan perasaan anda apabila anda mendapat serangan resdung.

Mula di dapur anda. Pergi melalui semua makanan yang menyebabkan peningkatan dalam mukus dan menghilangkan daripada mereka untuk seketika. Jangan lupa untuk menganalisis apa yang anda mungkin akan makan apabila anda berada di luar dan kira-kira. Makanan segera sering termasuk makanan menyebabkan mukus yang memanjangkan resdung. Hanya perlu diingat bahawa anda tidak perlu untuk menghapuskan makanan ini selama-lamanya, hanya semasa anda penyembuhan dari resdung.

Selepas anda berhenti menambah kepada masalah ini melalui diet, anda akan mahu untuk meningkatkan keuntungan anda lebih jauh lagi dengan meningkatkan pengambilan harian vitamin C.

Vitamin ini terkenal dengan kegunaannya dalam pergaduhan selesema dan selesema, tetapi ia bekerja sama dengan baik dalam sinusitis berjuang dan banyak jangkitan lain.

Selain mengambil dalam bentuk pil, anda juga boleh membubarkan dua atau tiga kapsul dalam air suam, membentuk satu penyelesaian yang boleh digunakan sebagai bilasan untuk sinus anda. Bukan sahaja penyelesaian membersihkan sinus anda, tetapi badan anda juga menyerap vitamin secara langsung melalui tisu sinus, meningkatkan keberkesanannya.

Satu lagi tambahan untuk makanan tambahan anda semasa sinusitis adalah Vitamin A. Kebanyakan orang tidak tahu bahawa vitamin ini membantu anda membina badan halangan semula jadi lebih kuat untuk jangkitan inf sinus.

Paling hijau, sayur-sayuran berdaun mengandungi sejumlah besar vit. A, jadi meningkatkan jumlah yang anda makan boleh membantu besar, apatah lagi, anda mungkin juga kehilangan beberapa paun kerana makan yang lebih baik!

Saya kehabisan ruang untuk menyimpan secara bertulis di sini, dan yang memalukan kerana terdapat berpuluh-puluh perkara lain yang saya perlu berkongsi dengan anda supaya anda boleh menyembuhkan resdung tanpa perlu mengambil preskripsi doktor memberi anda. Anda boleh menyembuhkan resdung secara semula jadi dengan mudah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar