Kamis, 19 November 2015

Menjadi lebih tinggi Latihan - The Best Latihan Untuk Meningkatkan Ketinggian Anda Secara semulajadi tanpa mengira usia anda

Menjadi lebih tinggi Latihan - The Best Latihan Untuk Meningkatkan Ketinggian Anda Secara semulajadi tanpa mengira usia anda

Anda boleh menjadi lebih tinggi walaupun setelah anda mencapai umur 25. Walau bagaimanapun, jika anda masih dalam peringkat yang semakin meningkat, anda boleh mencapai ketinggian yang berpotensi dan yang anda inginkan jika anda mengikuti aktiviti-aktiviti tertentu. Sebahagian daripada aktiviti termasuk pemakanan, tidur yang cukup, dan senaman.

Satu cara yang berkesan untuk meningkatkan ketinggian anda adalah melalui program-program latihan peningkatan ketinggian yang direka untuk memperbaiki kedudukan, menguatkan otot teras dan menggalakkan badan untuk sehingga tahap hormon pertumbuhan dikeluarkan pada aliran darah. Senaman seperti berlari, berbasikal, berenang terbukti memberi kesan kepada pengeluaran badan hormon pertumbuhan. Artikel ini akan memberi tumpuan kepada regangan (yang merupakan berkembang senaman lebih tinggi) yang bertujuan untuk meniru keadaan diperhatikan dalam latihan berasaskan rintangan-lain seperti latihan rintangan dan mengangkat berat badan. Ini menyebabkan lebih kuat otot abdomen dan belakang.

Otot yang lebih kuat mengurangkan mampatan cakera invertebral. Ini pekat rawan dalam tulang belakang, dengan itu memanjangkan tulang belakang dan secara semula jadi meningkatkan ketinggian. Sebahagian daripada senaman ini adalah peralihan pelvis, berenang tanah kering, dan gantung.

Peralihan pelvis disukai oleh pengajar kecergasan yang paling kerana ia adalah satu usaha yang mudah tetapi anda akan segera merasakan regangan yang berlaku pada tulang belakang dan pinggul anda. Berenang tanah kering (a / k / a Kick Kaki Gantian) memberi tumpuan kepada bahagian belakang. Mulakan dengan berbaring rata di atas perut anda dan badan anda sepenuhnya diberikan. Letakkan tangan anda di hadapan anda dengan tapak tangan ke lantai. Naikkan lengan sebelah kiri lebih tinggi daripada lengan kanan. Kemudian menjaga kaki lurus dan angkat kaki kanan dari tanah secepat yang anda boleh.

Gantung dikenali untuk meningkatkan ketinggian sebanyak satu hingga dua inci. Mengatasi kesan graviti melalui satu latihan yang tergantung mudah yang membolehkan berat batang tubuh yang lebih rendah anda meregangkan tulang belakang dan mengurangkan ketegangan antara vertebra. Untuk latihan ini, anda perlu bar mendatar cukup tinggi untuk badan anda untuk melanjutkan sepenuhnya. Jika badan tidak boleh melanjutkan sepenuhnya, bengkok lutut sedikit sehingga anda bebas hang.

Sebelum anda terlibat dalam apa-apa senaman ketinggian meningkat yang melibatkan regangan, ia sentiasa idea yang baik untuk berunding dengan doktor anda. Latihan meningkatkan ketinggian, yang berat dalam alam semula jadi, yang perlu dilakukan secara konsisten. Mula perlahan-lahan apabila seorang pemula dan kemudian meningkatkan intensiti senaman. Apabila anda menjadi lebih berdisiplin, anda akan membantu tubuh dalam meningkatkan dan mengekalkan tahap hormon pertumbuhan badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar